ALLAH Name Printed on Chiuo Diapers or Pampers – Another Blasphemy



Satu berita yang sangat mengejutkan telah diterbitkan Urdu "harian Ummat" akhbar Pakistan mengenai satu lagi kekufuran terhadap dunia Islam. Berita Negeri mengatakan bahawa syarikat lampin iaitu Chiuo di bandar Karachi menjual Pampers dengan dicetak nama Allah. Bagaimana datang? Berita ini adalah benar-benar mengejutkan dan tidak dijangka untuk semua umat Islam dan orang-orang yang beriman kepada Allah. Apa yang memalukan? Kita semua sedar berita ini dan masih ada tidak mempunyai apa-apa tindakan atau siasatan terhadap syarikat Pampers Chuio.
Menurut update berita terkini, Pengerusi Jawatankuasa Roet-e-Hilal Mufti Muneeb-ur-Rehman telah berkata bahawa kerajaan persekutuan dan wilayah perlu mengambil tindakan terhadap mereka dan dia juga telah menasihatkan orang ramai untuk memeriksa pampers sebelum membeli dari pasaran.
Tambahan pula, Mufti Muneeb menambah bahawa kasut yang banyak yang dicetak nama Allah juga sedang dijual di Pakistan. Beliau berkata bahawa kerajaan perlu mengambil tindakan tegas terhadap produk-produk yang menyakiti hati Muslim

0 comments:

Post a Comment