Hantu Perang Dunia II. Terakam Dalam CCTV (VIDEO)


Sebuah rakaman video kamera CCTV menangkap sebuah kejadian yang aneh. Susuk tubuh hantu tiba-tiba muncul di pintu masuk sebuah bangunan di South Ruislip,

Dalam video itu kelihatan susuk tubuh seorang lelaki yang samar-samar kelihatan muncul di luar pintu masuk di South Ruislip Community Association and Community Centre pada 1 Februari lalu.

Susuk tubuh lelaki yang kelihatan lutsinar itu berjalan menuju sebuah pagar dan akhirnya menghilang. Kejadian aneh ini dilihat oleh pegawai keselamatan bangunan yang sedang melihat CCTV. Kemudian pegawai itu memeriksanya namun, tidak ada seorang pun di sana



 


"Saya sedang duduk di dalam dewan dan terlihat susuk tubuh seseorang di depan kamera CCTV, tapi tidak yakin jadi saya putuskan untuk keluar memeriksanya, "ujar pegawai keselamatan di South Ruislip Community Association and Community Centre, seperti dipetik dari Metro.co, Rabu (20/2/2013).

"Saya pergi ke luar dan tidak ada seorang pun di sana tapi saya fikir mungkin mereka berjalan dengan cepat dan saya kembali masuk ke dalam bangunan. Setelah melihat rakaman CCTV saya terkejut melihat susuk tubuh seorang lelaki yang telus dan akhirnya menghilang," jelasnya.

Seperti diketahui gedung South Ruislip Community Association and Community Centre yang ditubuhkan sejak 1945 ini digunakan sebagai tempat untuk tawanan perang warga Itali semasa Perang Dunia II.

Kejadian yang menyeramkan ini mengundang banyak spekulasi yang mengatakan bahawa kemungkinan hantu yang muncul itu adalah tawanan perang.

Sumber

0 comments:

Post a Comment