Ibu Johan As’ari Tak ‘Restu’ Pilihan Anaknya?


Setiap pasangan yang mahu mendirikan rumah tangga pastinya mendambakan restu daripada kedua ibu bapa adalah amat penting agar mahligai yang dibina mendapat keberkatan daripada Allah SWT.
Namun, menerusi pemerhatian penulis di laman Instagram ibu Johan As’ari iaitu Datin Firdaus , terdapat satu gambar yang baru sahaja dimuat naiknya pagi tadi, memaparkan ‘photo caption’ yang bertulis, “a sad face under the shades”.
Selain itu, ibu pelakon berusia 27 tahun itu juga menulis, “Allah menduga setakat yang kita mampu. Setiap dugaan ada hikmah di sebaliknya”.
Mungkinkah ibu Johan tidak merestui hubungan singkat yang terjalan di antara anaknya dengan aktres seksi Lana Nodin?
Atau pun mungkin luahannya itu tiada kena-mengena langsung dengan perkembangan terkini anak terunanya itu?
Sementara itu, penyanyi yang pernah dikaitkan bercinta dengan Johan sebelum ini, Shila Amzah juga memuat naik sekeping gambarnya bersama ibu Johan di Instagram dengan caption berbunyi, “please be strong aunty sayang. We love you, no matter what. Allah knows better, we are here for you”.
Bermacam persoalan yang timbul berhubung isu ini dan diharapkan segala perancangan Johan untuk menikahi Lana berjalan lancar dan mendapat restu daripada keluarga kedua-dua belah pihak.



Sumber

0 comments:

Post a Comment