Presiden Indonesia Cerita Pengalaman DISIHIR Di Kediamannya

Jakarta – Dalam buku barunya yang diterbitkan kelmarin, Presiden Susilo BambangYudhoyono mengaku beliau dan keluarganya hampir jadi mangsa sihir.
Dalam buku berkenaan yang berjudul Selalu Ada Pilihan, Susilo menceritakan bagaimana beliau dan isteri, Ani, terpaksa bertarung dengan ‘awan hitam’ di dalam rumah mereka di Cikeas, Bogior, Jawa Barat.

Menurutnya, satu pagi Ahad sebelum pilihan raya 2009, Ani membaca majalah di ruang tamu dan beliau sibuk di perpustakaan.
“Tiba-tiba isteri saya menjerit dan memanggil saya. Saya meluru ke ruang tamu untuk mengetahui apa yang terjadi. Saya melihat awan hitam tebal di bawah siling bergerak masuk ke bilik tidur kami,” kata Susilo dalam buku berkenaan.

“Saya mohon semua orang di dalam rumah itu berdoa. Saya tutup bilik tidur kami sementara pintu lain di buka luas. Akhirnya awan itu bergerak menuju ke luar rumah.
“Alhamdulillah keluarga saya selamat. Kejadian itu seperti dalam sebuah filem seram. Tetapi ia benar berlaku,” tulisnya dalam bab berjudul ‘Ancaman terhadap Presiden boleh mencapai tahap pembunuhan.’
Menurutnya, ada juga kejadian lain yang tidak boleh beliau jelaskan secara logik


Sumber

0 comments:

Post a Comment